Publisert av: maerris | april 27, 2009

Færra te Mexico??!!

Jeg kan ikke tenke på Mexico uten å tenke på Lynni Treekrem. Assosiasjonen er rett og slett uunngåelig. Pga nyhetenes stadige rapporter fra svineinfluensaens herjinger i nevnte land tenker jeg ofte på Lynni Treekrem nå. «Færra te Mexico» er tolket med herlig aksent og lekkert drapert i salsarytmer av Hovedøen Social Club, se og hør her:

(For ordens skyld, folkehelseinstituttet har ikke gått ut og anbefalt Lynni å fortsette å smøre brødskiver…..)

Responses

  1. He he, du er ikke alene om den assosiasjonen 😀 Har tatt meg selv i å gå og nynne på «færra te mexico» flere ganger disse dagene. Denne versjonen var jo helt herlig! Bedre enn originalen 😉

  2. Jeg klarer ikke få fram musikken på denna maskinen! Sikkert en kostelig musikk – særlig i disse svineaktige, farlige smitte tider. Jeg trur «Spansken» kommer snikende innover oss jeg nå. Så jeg er i full pandemi beredskap, jeg.
    Regner med kongressen til USA rundt 17. mai tider blir kansellert. Dere som jobber på sykehus og greier… nei, hold dere hjemme. Skulle tatt seg ut om dere lungelegene drar med dere smitte fra Amerika til Haukelan!
    Så da satser jeg på å feire 17. mai i Bergen allikevel – Hurra!!
    Klem og hilsen fra Ugla

  3. Det er bra du er i beredskap, Gretemor, det må vi alle være! Siden det er pandemi kommer den jo grisespansken innover oss likevel, så om vi reiser til USA eller ikke har vel lite å si..


Legg igjen en kommentar

Kategorier

