Publisert av: maerris | desember 23, 2009

Sammenhengen mellom rot og rynker

Jeg stikker innom kvelden før kvelden på nettTV og ser at Hilde Hummel har litt mer rynker enn i fjor. Det har hun sikkert fått av å ordne opp i alt mulig kaos. Jeg velger å innbille meg at man får rynker av slikt. Plutselig virker det helt logisk for meg at de pertentlige og velorganiserte får mer rynker enn de som klarer å slappe av i livet med smårot og uløste oppgaver. Noe av rotet ordensmenneskene rydder vekk kan på en måte samle seg i hudens elastiske fibre slik at overflaten blir krøllete, sier jeg til meg selv. Ja, de biter tenna sammen og holder på med organiseringa si, og så får ansiktet skrukker. Denne tankerekken får meg glad, feststemt og avslappet, for jeg er jo på etterskudd med både julekort, julevask, julegaver og julerydding. Yes.

Jul hos hønsedamen på La Boqueria

Responses

  1. God jul Mærris.
    Vi har hatt en fin tur til Etiopia, nå vel tilbake.
    See you in Bergen.
    Kjetil.

    • Hola Kjetil, your name is Zorro! God jul!

  2. We had just celebrated the virgin, when Blogger Mæry wrapped me in cloths, placed me in a manger and named me Zorro.

    Happy new year to all my belowed hug’ers and no hug’ers.

    Yours Z

    • Zorro, du vet hva navnet ditt betyr?

      • Imponerende maerris.
        Frykten for det ukjente er alltid større enn for det man vet hva er. Jeg vil vel for alltid bli terget for den historien, men det gjør ikke noe.
        Hilsen (rød) reven:-)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

